Toimitusehdot

Päivitetty 2.1.2025

Maksaminen

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

Paytrail

Maksutavat

Verkkopankit (Paytrail Oyj)

Asiakkaalla tulee olla käytössään verkkopankkitunnukset. Käytettävissä ovat kaikki yleisimmät suomalaiset pankit.  Maksutapahtuma veloitetaan suoraan asiakkaan tililtä verkkopankkiympäristössä. Tilaaminen ja maksaminen tapahtuvat turvallisesti suojatussa yhteydessä. Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7 yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

Korttimaksut (Paytrail Oyj)

Korttimaksua varten tarvitset voimassa olevan suomalaisen maksulaitoksen myöntämän Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- tai Debit MasterCard kortin. Maksukortin tiedot eivät välity tai tallennu verkkokauppaamme missään vaiheessa. Verkkokaupassamme ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa ja Mastercard SecureCode -todentamispalvelut, joiden avulla kortinhaltijan henkilöllisyys todennetaan. Todentaminen vaatii verkkopankkitunnuksia.

MobilePay

MobilePayllä voit maksaa verkkokaupoissa siten, että sinun ei tarvitse syöttää maksukortin tietoja. Tarvitset ainoastaan MobilePay -sovelluksen puhelimeesi.
MobilePayn normaalit käyttörajat eivät ole voimassa verkkokaupoissa. Voit siis tehdä ostoksia maksukorttisi käyttörajojen mukaisesti.

Lasku- ja osamaksupalvelut

Lasku- ja osamaksupalveluita Paytrailin kautta tarjoavat OP, Walley, Jousto ja AfterPay. Walley tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille. Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot. Lue lisää jousto.com

Toimitus

Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 10-14vrk. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita, toimitusaika on yleensä 21-28vrk. Toimituskulut määräytyvät tuotteiden määrän ja tilauksen yhteissumman mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.

Toimitushinnat

  • 1 tuote: 19 €
  • 2 tai useampi tuote: 49 €
  • Yli 1200 € tilaus: 0 €

Toimitusvaihtoehtoina ovat Posti ja Matkahuolto.

Suurissa tuotteissa toimitus sovitaan erikseen kuljetusyrityksen ja asiakkaan kanssa. Olemme asiakkaaseen yhteydessä toimituksen järjestämisestä tällaisten tuotteiden kohdalla.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.

Tilauksen peruuttaminen

Tilauksen peruuttaminen on mahdollista jos sitä ei ole vielä toimitettu. Nopeimmin voit peruuttaa tilauksen vastaamalla tilausvahvistussähköpostiin ja ilmoittamalla tilauksen peruutuksesta. Jos maksoit ostoksesi Paytrail Oyj:n kautta käyttämällä pankkimaksua, teemme palautushyvityksen Paytrailin kautta ja saat heidän kauttaan sähköpostin joka sisältää ohjeet rahojen palautukseen. Jos maksoit luottokortilla, tulee palautus suoraan takaisin kortille.

Mikäli tilaus on jo lähetetty, lähetys tulee palauttaa asiakaspalautusohjeiden mukaisesti.

Muutokset tilauksiin

Tilaukseen ei voi tehdä muutoksia tai lisäyksiä sen jälkeen, kun tilaus on edennyt keräilyyn.

Reklamaatiot

Virheellisestä tai puutteellisesta toimituksesta, tai tuotteesta on tehtävä reklamaatio 7 vuorokauden sisällä tuotteiden toimituksesta.
Reklamaation voi tehdä kirjallisesti kuvan kanssa sähköpostitse osoitteeseen info@karlux.fi

Karlux Oy ei vastaa viallisen tai puutteellisen tuotteen käytön aiheuttamista lisäkustannuksista.

Asiakaspalautukset

Asiakkaalla on mahdollisuus palauttaa ostamansa tuote 14 päivän kuluessa toimituksen vastaanottamisesta ilmoittamalla siitä sähköpostitse osoitteeseen info@karlux.fi

Ylivoimainen este

Karlux Oy ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy ylivoimaisen esteen takia, johon tavarantoimittajalla ei ole vaikutusmahdollisuuksia. Tällaisia esteitä ovat esimerkiksi luonnonmullistukset tai lakot.